Musiken är en stor del av mitt liv

Har nu fixat en melodi på gitarren till min nya låt "The beutiful girl" som jag skrivit till min flickvän.
Texten på bilden.. ja! Så är det faktiskt!

Musiken är min andra del i mitt liv.
utan min musik så är mitt liv kaos.
Min musik betyder verkligen allt för mig och jag
försöker skriva ihop texter av dom känslor jag har.
Ibland blir det depp musik men ibland kan det bli romantiskt.
Alltså, det beror helt på.
Tänkte att jag ska lägga in en video nån gång när jag sjunger,
ska bara ordna så att det funkar och så allt är perfekt med låten innan
jag spelar in och även lägger ut på bloggen och även internet då.
För jag är väldig försiktig med dom få låtar jag skriver.
jag vågar dock inte skriva ut texten, för då blir den förmodligen snodd, och det orkar jag inte med, så det får bli en vanlig video när jag sjunger. Jag har gjort två låtar som jag skrivit för att berätta mina känslor för min flickvän. Jag och hon har varit tillsammans i snart
3 månader men det känns som

jag och hon varit tillsammans hur länge som helst.
det här är det andra förhållandet jag har.
Den första tjejen jag hade heter Jennifer och bor 3 mil ungefär ifrån mig. Dock kommer ni inte få läsa något om henne i min blogg eftersom hon inte existerar för mig, men därimot kommer ni få läsa om mig, om min musik, mitt liv och allt som har om min musik att göra.

hoppas ni fått en bra uppfattning lite grann om mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0