MIN KÄRLEK.

Ja, vad är kärlek?
Kärlek för mig är när man känner sig fullkomligt trygg i någons omgivning.
Kärlek är när man blir skit glad bara av att tänka på personen.
Kärlek är när man litar helt på någon.
Kärlek är när en person kan få en att le, oavsett hur tungt livet känns.
Kärlek är när man skiter fullständigt i hur någon ser ut, man skulle ändå kunna gå ut på stan med den personen.
Kärlek är när man lånar ut sina kläder till någon, trots att man vet att man kommer frysa själv.
Kärlek är när man älskar någon, trots att personen har gjort något riktigt dumt. Till och med dödat någon.
Jag skulle kunna skriva upp en MASSA saker till, men ni fattar grejen.
Jag har haft turen att få känna kärlek. En enda gång, och jag grät av tanken på att det var slut. Men nu, nu ser jag tillbaka på dom månaderna. Ler för allt jag fick uppleva och känna, och jag har inte förlorat kärleken. Jag älskar fortfarande henne.
Det, är kärlek för mig.

Kommentarer
Postat av: Johannahtuolja

Hej! Allt bra? =)

Vinnaren av helgens blogg är nu utsedd.

Så ta en titt, och se om det kanske var

du som hade turen den här helgen? :)

Annars har du en ny chans på fredag igen.

Ha en bra vecka, kram! :)

2010-12-12 @ 20:40:09
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0