26/9 - 12/12-2010

Det var dom bästa månaderna i mitt liv.
Jag vill inte försöka " få dig tillbaka " för jag vet redan att det
räcker med att vara vänner. Vi hade våra småtjafs som alla andra.
Sen kom det massa lögner också som gjorde hela förhållandet ostadigt.
Jag älskar den du är, för du vet mycket väl om att du är helt fantastisk tjej.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket dom månaderna vi var tsm egentligen betyder.
Att bara veta att jag fått vara din är en bra känsla.
Fast, det gick kanske lite fort?
det tror jag båda förstått, nu.
man kan egentligen inte säga "vi kände varandra då"
för det gjorde vi inte. det är först nu vi känner varandra.
Det sa bara klick efter några ord så blev vi tsm,
och det anser jag först nu gick för snabbt.
vi borde väntat med att ha förhållande tills vi verkligen
var säkra på att "Yes, det kommer verkligen fungera!" .
Nu blev det ju inte så..
men vi avslutade förhållandet bra tycker jag, via telefonsamtal.
Jag berättade ju för dig att jag verkligen inte vill skiljas som ovän,
och nu hoppas jag att vi inte är det.
Du önskade mig lycka till och tyckte att jag ska söka till idol nästa år,
och det har jag redan bestämt mig för att jag ska.
Jag söker i Mars 2011 till Idol.
Du ville ju dessutom att jag skulle höra av mig
då för att berätta hur det gick, och det är självklart att jag gör det.

Hoppas du får en jätte bra fortsättning på dom få dagar som
är kvar på detta år, och:

grattis i förskott.

26/9 - 12/12-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0